Aerobic – duża sala

Plan zajęć

GodzinaPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
08:15TRENING OBWODOWY*
ASIA K
PIŁKI
MONIKA
TBC
ANETA
SZTANGI*
ASIA K
MODELOWANIE SYLWETKI*
ASIA K
09:00
09:05BRZUCH/
ROZCIĄGANIE
MONIKA
PILATES
ANETA
BRZUCH/
BRAZYLIJSKIE POSLADKI
KINGA Z
09:15ZDROWY KRĘGOSŁUP
ASIA K
ZDROWY KRĘGOSŁUP
ASIA K
10:00MODELOWANIE SYLWETKI*
ANETA
10:10JOGA '60
JOANNA
JOGA '60
JOANNA
10:30TRENING OBWODOWY '90*
KINGA Z
11:00ZDROWY KRĘGOSŁUP
ANETA
11:30
12:00BRZUCH/ROZCIĄGANIE
KINGA Z
17:00STRONG BY ZUMBA
AGNIESZKA
TBC
RAFAŁ
ZUMBA
AGNIESZKA
ENERGY WORKOUT *
RAFAŁ
17:30
18:00TBC
ANETA
SZTANGI*
RAFAŁ
* pobierz karteczkę
TRENING OBWODOWY
ASIA K.
SZTANGI*
RAFAŁ
* pobierz karteczkę
BRAZYLIJSKIE POŚLADKI
KINGA Z
19:00DANCE AEROBIC **
ANITA J
BRAZYLIJSKIE POŚLADKI
KINGA Z
BRZUCH/
ROZCIAGANIE
ASIA K.
TBC
KINGA
BRZUCH/
ROZCIAGANIE
KINGA Z
20:00BOKS
PRZEMEK
FBW '90 *

MACIEJ
DANCE AEROBIC **
ANITA J
20:15TRX *
MONIKA
* pobierz karteczkę

* DUŻA MOBILIZACJA SIŁ;
** DUŻA MOBILIZACJA SIŁ I UMYSŁU, PRZECIĘTNY CZAS ZAJĘĆ 50’;

Opis zajęć

BRZUCH30 minut ćwiczeń mięśni brzucha. IDEALNE RÓWNIEŻ DLA MĘŻCZYZN!
ZDROWY KRĘGOSŁUPTo zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie poprawnej (wyprostowanej) sylwetki. Wzmacniamy mięśnie brzucha oraz mięśnie grzbietu. IDEALNE RÓWNIEŻ DLA MĘŻCZYZN!
TBCZajęcia zawierające zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie partie ciała, doskonale modelujących całą sylwetkę. Zajęcia dla pań i panów.
SZTANGITrening wytrzymałościowo-siłowy za sztangą dla wszystkich chcących poprawić swój wygląd i kondycję fizyczną. Zajęcia bez choreografii, dlatego zapraszamy również Panów.
STRONG BY ZUMBATo połączenie wysokiej intensywności treningu interwałowego z synchronizowaną muzyką, które motywuje uczestnika zajęć do działania. Ten program to połączenie ćwiczeń cardio z ćwiczeniami zwiększajacymi wytrzymałość siłową, opartych wyłącznie na ciężarze własnego ciała. Efektywność tego dynamicznego treningu osiąga się poprzez zaangażowanie ćwiczeń plyometrycznych, funkcjonalnych i tych zorientowanych na stabilizację i wzmacnianie korpusu ciała.
MODELOWANIE SYLWETKIto zajęcia oparte na treningu interwałowym, gdzie ćwiczenia wzmacniające przeplatane są ćwiczeniami aerobowymi. Podczas tego teningu wykorzystuje się ćwiczenia plyometryczne oraz te które stabilizują i wzmacniają nasze ciało. Regularne treningi tą metodą wyrzeźbią całe nasze ciało. Jest to trening dla wszystkich.
DANCE AEROBICZajęcia choreograficzne oparte na krokach dance zapewniające dobra zabawę. Poprzez udział w takich zajęciach poprawisz swoją sylwetkę, koordynację ruchową, estetykę ruchu. Zajęcia dla średniozaawansowanych i zaawansowanych.
ZUMBATo inspirowane południową Ameryką zajęcia taneczno-ruchowe przy muzyce latynoamerykańskiej i międzynarodowej. Na format zajęć składają się szybkie i wolne rytmy. Jest to trening aerobowy dzięki któremu poprawiamy pracę układu krążenia oraz modelujemy sylwetkę. Zajęcia dla każdego! W treningu mogą uczestniczyć bez żadnego przygotowania osoby z różną sprawnością fizyczną i w różnym wieku. Gwarantujemy świetną zabawę!
ROZCIĄGANIEĆwiczenia relaksacyjno-rozciągające. Poprzez ćwiczenia rozciągające zwiększa się ruchomość stawów, elastyczność mięśni, wysmukla sylwetkę. Stretching chroni przed urazami i poprawia samopoczucie . Idealny również dla kobiet w ciąży.
FBWFULL BODY WORKOUT- jest to intensywny trening całego ciała pozwalający na podniesienie poziomu wydolności, wytrzymałości siłowej ,koordynacji ruchowej oraz spalenie tkanki tłuszczowej. Jest to trening uzupełniający dla wielu dyscyplin sportowych, przeznaczony dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.
TRENING OBWODOWYZwany również treningiem stacyjnym to zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych, które pomagają nie tylko wzmocnić organizm, ale także zdecydowanie poprawić kondycję i osiągnąć wysportowaną sylwetkę. Zaledwie minuta treningu wystarcza, aby spalić nawet do 15 kcal.
TRXTrening w podwieszeniu, angażujący wszystkie grupy mięśniowe, wykorzystujący ciężar własnego ciała
BOKSSą to zajęcia ogólnorozwojowe podczas których, poznajemy technikę podstawowych cisów bokserskich oraz technikę uników. Systematyczne treningi gwarantują poznanie sztuki jaką jest box, zwiĘkszają poczucie pewności siebie oraz możliwość obrony w trudnych sytuacjach a przy okazji modelują sylwetkę. Jest to trening dla wszystkich.