Aerobic – duża sala

Plan zajęć

GodzinaPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
08:10TRAINING CIRCUIT
RAFAŁ
08:15FAT BURNER
MONIKA
TBC
ANETA
POWER BAR *
ASIA K
BODY SCULPT *
ASIA K
09:00ABS '30
RAFAŁ
09:05ABS / STRETCH
MONIKA
PILATES
ANETA
09:15ABS / STRETCH
ASIA K
POSTURAL
ASIA K
10:00BODY SCULPT *
ASIA K / ANETA
10:10JOGA '90
JOANNA
JOGA '90
JOANNA
10:30ABS / STRETCH
ASIA J
11:00POSTURAL
ASIA K / ANETA
11:30MARATON '90
ASIA J
12:00
17:00STRONG BY ZUMBA
AGNIESZKA
ZUMBA
AGNIESZKA
FAT BURNER
KINGA
17:30ABS '30
RAFAŁ
18:00TBC
KINGA
POWER BAR *
RAFAŁ
* pobierz karteczkę
TRAINING CIRCUIT
ASIA J.
POWER BAR *
RAFAŁ
* pobierz karteczkę
TBC
MONIKA
19:00DANCE AEROBIC **
ANITA J
TBC
RAFAŁ
ABS / STRETCH
ASIA J.
ENERGY WORKOUT *
RAFAŁ
ABS / STRETCH
MONIKA
20:00FBW *

MACIEJ
DANCE AEROBIC **
RAFAŁ
20:15TRX *
MONIKA
* pobierz karteczkę

* DUŻA MOBILIZACJA SIŁ;
** DUŻA MOBILIZACJA SIŁ I UMYSŁU, PRZECIĘTNY CZAS ZAJĘĆ 50’;

Opis zajęć

ABS30 minut ćwiczeń mięśni brzucha. IDEALNE RÓWNIEŻ DLA MĘŻCZYZN!
POSTURALTo zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie poprawnej (wyprostowanej) sylwetki. Wzmacniamy mięśnie brzucha (15’)oraz mięśnie grzbietu(15’) IDEALNE RÓWNIEŻ DLA MEŻCZYZN!
TBCZajęcia zawierające zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie partie ciała, doskonale modelujących całą sylwetkę. Zajęcia dla pań i panów.
POWER BARTrening wytrzymałościowo-siłowy za sztangą dla wszystkich chcących poprawić swój wygląd i kondycję fizyczną. Zajęcia bez choreografii, dlatego zapraszamy również Panów.
MARATONZajęcia kształtujące całą sylwetkę-połączenie zajęć shape i tone! Czas trwania 90 min
STRONG BY ZUMBATo połączenie wysokiej intensywności treningu interwałowego z synchronizowaną muzyką, które motywuje uczestnika zajęć do działania. Ten program to połączenie ćwiczeń cardio z ćwiczeniami zwiększajacymi wytrzymałość siłową, opartych wyłącznie na ciężarze własnego ciała. Efektywność tego dynamicznego treningu osiąga się poprzez zaangażowanie ćwiczeń plyometrycznych, funkcjonalnych i tych zorientowanych na stabilizację i wzmacnianie korpusu ciała.
BODY SCULPTto zajęcia oparte na treningu interwałowym, gdzie ćwiczenia wzmacniające przeplatane są ćwiczeniami aerobowymi. Podczas tego teningu wykorzystuje się ćwiczenia plyometryczne oraz te które stabilizują i wzmacniają nasze ciało. Regularne treningi tą metodą wyrzeźbią całe nasze ciało. Jest to trening dla wszystkich.
FAT BURNERZajęcia oparte na prostej choreografii, mające na celu podniesienie tętna do określonego poziomu pozwalającego na spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla wszystkich.
DANCE AEROBICZajęcia choreograficzne oparte na krokach dance zapewniające dobra zabawę. Poprzez udział w takich zajęciach poprawisz swoją sylwetkę, koordynację ruchową, estetykę ruchu. Zajęcia dla średniozaawansowanych i zaawansowanych.
ZUMBATo inspirowane południową Ameryką zajęcia taneczno-ruchowe przy muzyce latynoamerykańskiej i międzynarodowej. Na format zajęć składają się szybkie i wolne rytmy. Jest to trening aerobowy dzięki któremu poprawiamy pracę układu krążenia oraz modelujemy sylwetkę. Zajęcia dla każdego! W treningu mogą uczestniczyć bez żadnego przygotowania osoby z różną sprawnością fizyczną i w różnym wieku. Gwarantujemy świetną zabawę!
STRETCHINGĆwiczenia relaksacyjno-rozciągające. Poprzez ćwiczenia rozciągające zwiększa się ruchomość stawów, elastyczność mięśni, wysmukla sylwetkę. Stretching chroni przed urazami i poprawia samopoczucie . Idealny również dla kobiet w ciąży.
FBWFULL BODY WORKOUT- jest to intensywny trening całego ciała pozwalający na podniesienie poziomu wydolności, wytrzymałości siłowej ,koordynacji ruchowej oraz spalenie tkanki tłuszczowej. Jest to trening uzupełniający dla wielu dyscyplin sportowych, przeznaczony dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.
SPEEDBALLTo wszechstronny program ćwiczeń z wykorzystaniem niedużej piłki lekarskiej ważącej 1 lub 2 kg – wyciskacz potu, spalacz kalorii, ale tez idealny trening całego ciała. Ćwiczenia są proste, bardzo efektywne i stanowią alternatywę dla treningu funkcjonalmnego.
TRAINING CIRCUITNazywany jest też treningiem obwodowym lub stacyjnym. Jest to zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych, które pomagają nie tylko wzmocnić organizm, ale także zdecydowanie poprawić kondycję i osiągnąć wysportowaną sylwetkę. Zaledwie minuta treningu wystarcza, aby spalić nawet do 15 kcal.
TRXTrening w podwieszeniu, angażujący wszystkie grupy mięśniowe, wykorzystujący ciężar własnego ciała