Aerobic – mała sala

Plan zajęć

GodzinaPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
08:00
16:00TANIEC WSPÓŁCZESNY
dzieci 10-13 lat
zapisy pod nr tel. 531 996 497
17:10TANIEC WSPÓŁCZESNY
dzieci 13-16 lat
zapisy pod nr tel. 531 996 497
18:10TANIEC WSPÓŁCZESNY
młodzież 16+ lat
zapisy pod nr tel. 531 996 497
18:00ZDROWY KRĘGOSŁUP
ASIA
dostępne od 24.11. Zapisz się na zajęcia
19:30HIP - HOP
młodzież 17 lat
zapisy pod nr tel. 725140232
HIP - HOP
młodzież 17 lat
zapisy pod nr tel. 725140232
19:00MODELOWANIE MM BRZUCHA
MACIEJ SZ
zapisz się na zajęcia
20:00JOGA
RENATA
zapisz się na zajęcia

Opis zajęć

PIŁKITo zajęcia w których wykorzystuje się do ćwiczeń piłki eliptyczne oraz piłki thera-band . Celem zajęć jest przeciwdziałanie wadom postawy i zaburzeniom funkcjonowania aparatu ruchu, wzmocnienie osłabionych mięśni oraz poprawa koordynacji.
PILATESPilates to zestaw specjalistycznych ćwiczeń, które wykonuje się na macie. Pilates to kombinacja baletu, jogi, medytacji. To ćwiczenia, które angażują nie tylko ciało, ale również umysł. Wydłużają i wzmacniają mięśnie; wprowadzają harmonię, relaksują i napełniają energią! Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych.
JOGAĆwiczenia wzmacniająco-rozciągające z wykorzystaniem technik jogi, pilastes, bare au sol! poprawiają elastyczność i gibkość wszystkich grup mięśniowych. Dla początkujących.
ROZCIĄGANIEĆwiczenia relaksacyjno-rozciągające. Poprzez ćwiczenia rozciągające zwiększa się ruchomość stawów, elastyczność mięśni, wysmukla sylwetkę. Stretching chroni przed urazami i poprawia samopoczucie . Idealny również dla kobiet w ciąży.
ZDROWY KRĘGOSŁUPZrowy kręgosłup to profilaktyczne,bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające i rozciągające mięśnie przykręgosłupowe,pomagające zapobiegać wadom i bólom stawów oraz likwidujące napięcia mięśni. Są to zajęcia o bardzo łągodnym charakterze, przeznaczone dla osób w każdym wieku. Efektem systematycznego uczestnmictwa w zajęciach jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka.
BRZUCH/ROZCIĄGANIEZajęcia dzielone, gdzie pierwszą część zajęć wykonujemy ćwiczenia na mięśnie brzucha a drugą część poświęcamy na rozciągnięcie poszczególnych partii ciała.