Aerobic – mała sala

Plan zajęć

GodzinaPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
10:10
16:30ZDROWY KRĘGOSŁUP
ASIA K
18:00PILATES
ANETA
ZDROWY KRĘGOSŁUP / STRETCH
ANETA
PIŁKI
KINGA
19:00JOGA RELEASE
RENATA
* pobierz karteczkę
JOGA RELEASE
RENATA
* pobierz karteczkę
20:00BRZUCH/
ROZCIĄGANIE
ANITA J.

Opis zajęć

PIŁKITo zajęcia w których wykorzystuje się do ćwiczeń piłki eliptyczne oraz piłki thera-band . Celem zajęć jest przeciwdziałanie wadom postawy i zaburzeniom funkcjonowania aparatu ruchu, wzmocnienie osłabionych mięśni oraz poprawa koordynacji.
PILATESPilates to zestaw specjalistycznych ćwiczeń, które wykonuje się na macie. Pilates to kombinacja baletu, jogi, medytacji. To ćwiczenia, które angażują nie tylko ciało, ale również umysł. Wydłużają i wzmacniają mięśnie; wprowadzają harmonię, relaksują i napełniają energią! Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych.
JOGA RELEASEĆwiczenia wzmacniająco-rozciągające z wykorzystaniem technik jogi, pilastes, bare au sol! poprawiają elastyczność i gibkość wszystkich grup mięśniowych. Dla początkujących.
ROZCIĄGANIEĆwiczenia relaksacyjno-rozciągające. Poprzez ćwiczenia rozciągające zwiększa się ruchomość stawów, elastyczność mięśni, wysmukla sylwetkę. Stretching chroni przed urazami i poprawia samopoczucie . Idealny również dla kobiet w ciąży.
ZDROWY KRĘGOSŁUPZrowy kręgosłup to profilaktyczne,bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające i rozciągające mięśnie przykręgosłupowe,pomagające zapobiegać wadom i bólom stawów oraz likwidujące napięcia mięśni. Są to zajęcia o bardzo łągodnym charakterze, przeznaczone dla osób w każdym wieku. Efektem systematycznego uczestnmictwa w zajęciach jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka.
BRZUCH/ROZCIĄGANIEZajęcia dzielone, gdzie pierwszą część zajęć wykonujemy ćwiczenia na mięśnie brzucha a drugą część poświęcamy na rozciągnięcie poszczególnych partii ciała.