Indoor cycling

Plan zajęć

GodzinaPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
06:15LOW END ENDURANCE
GLINA
09:00LOW END ENDURANCE
GLINA
09:15LOW END ENDURANCE
GLINA
10:15HIGH END ENDURANCE
GLINA
17:30
18:00LOW END ENDURANCE
GLINA
TRAINING CYCLING '90
KUBA
INTERVAL
PRZEMEK
HIGH END ENDURANCE
KUBA
19:00HIGH END ENDURANCE
ZETA
HILL
GLINA
19:30
LOW END ENDURANCE
KUBA
LOW END ENDURANCE
PRZEMEK
LOW END ENDURANCE
KUBA
19:30

Opis zajęć

LOW END ENDURANCEZajęcia o niskiej intensywności wysiłku sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej dla klientów początkujących i mało zaawansowanych.
HIGH END ENDURANCEZajęcia o średniej intensywności kształtujące ogólne cechy motoryczne
TRENING CYCLINGZajęcia trwające 90’ przeznaczone są dla osób zaawansowanych. To co Was spotka na zajęciach zależy od trasy jaką obierze instruktor prowadzący.
INTERVALZajęcia dla zaawansowanych o dużej intensywności wysiłku, zwiększające wydolność krążeniowo-oddechową.
HILLTrening adaptuje organizm do przyjmowania wysiłku o dużej intensywności(65-85%). Zajęcia stymulujące gospodarkę węglowodanową. Przeznaczony dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych.