Indoor cycling

Plan zajęć

GodzinaPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
06:15LOW END ENDURANCE
SEBASTIAN
LOW END ENDURANCE
SEBASTIAN
09:00LOW END ENDURANCE
SŁAWEK
09:15LOW END ENDURANCE
SEBASTIAN
10:15HIGH END ENDURANCE
SEBASTIAN
17:30STARTER
ASIA
18:00LOW END ENDURANCE
ZETA
LOW END ENDURANCE
ASIA
TRAINING CYCLING '90
KUBA
HIGH END ENDURANCE
KUBA
19:00HIGH END ENDURANCE
ZETA
INTERVAL
ASIA
SPORT '90
SŁAWEK
LOW END ENDURANCE
KUBA
19:30

Opis zajęć

STARTERZajęcia, które wprowadzą Państwa w tajniki Indoor Cyclingu (podstawowe techniki jazdy, doboru obciążeń oraz zasad bezpiecznego korzystania z roweru cycling).
LOW END ENDURANCEZajęcia o niskiej intensywności wysiłku sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej dla klientów początkujących i mało zaawansowanych.
HIGH END ENDURANCEZajęcia o średniej intensywności kształtujące ogólne cechy motoryczne
TRENING CYCLINGZajęcia trwające 90’ przeznaczone są dla osób zaawansowanych. To co Was spotka na zajęciach zależy od trasy jaką obierze instruktor prowadzący.
INTERVALZajęcia dla zaawansowanych o dużej intensywności wysiłku, zwiększające wydolność krążeniowo-oddechową.
SPORTTrening na którym mogą być realizowane wszystkie inne formy intensywności zajęć w różnych konfiguracjach i układach. Zajecia dla początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych wielbicieli dwóch kółek, którzy szukają wyzwań.